علم‌الهدی: زن کارخانه‌ای است که خداوند خلق کرده تا آدم ایجاد کند!

امام جمعه مشهد می‌گوید اختلاط میان زن و مرد در خانواده‌های مذهبی هم وجود دارد باید جدی گرفته شود. علم‌الهدی که معتقد است زن‌ها ازدواج می‌کنند و در خانه در کانون زندگی‌شان مرد و آدم می‌سازند، می‌گوید که اگر چادر از سر دختران بکشند، او به عنصری هوس‌باز تبدیل می‌شود.

به گزارش تارنکار حقوق بشر در ایران، علم‌الهدی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: طرح کشف حجاب بریتانیا برای تهی کردن کشور از نیروی انسانی است. به خاطر این‌که این زن‌ها و دخترخانم‌ها ازدواج می‌کنند، خانه‌دار هستند، این زن‌ها در کانون زندگی‌شان مرد می‌سازند، آدم می‌سازند، بشر پرورش می‌دهند، یک خانم پیرزن ۷۰ ساله، خودش حتی امضا کردن هم بلد نیست اما محصول تربیتی‌اش، محصول وجودش مهندس است، دکتر است، استاد دانشگاه است، عالم است، مجتهد است، ۷تا، ۸تا، ۱۰تا بچه دارد یعنی ۷، ۸ یا ۱۰ عنصر عظیم اقتصادی، فناوری و علمی به این کشور وجود او تحویل داده.

وی ادامه داد: اگر چادر از سر او بکشند، او را از خانه بکشند و به عرصه هوس‌بازی بکشانند، طبیعی است که در دامن او دیگر این‌همه نیروی انسانی پرورش پیدا نمی‌کند، کشور از نیرو تهی می‌شود و تنها دلیل آن این است که زن‌ها آدم ساز هستند، زن‌ها انسان‌ساز هستند، زن کارخانه‌ای است که خداوند خلق کرده برای این‌که انسان بیافریند و آدم ایجاد کند، این زن را از کانون عفت خانواده به یک عرصه هوس‌بازی کشیدن، این دیگر انسان و فناور و عالم و اندیشمند پرورش نمی‌دهد، این هوس‌باز پرورش می‌دهد، این عیاش پرورش می‌دهد؛ یک آدم لاابالی ولنگاری که همش شکمش و دردش شهوتش است به جامعه تحویل می‌دهد.

وی اختلاط بین زن و مرد را عاملی برای فساد خانواده‌ها دانست و گفت: ما که داد می‌زنیم برادران و خواهران، بیایید یک مقدار اصول دینی و اسلامی را در مسئله عفت و حجاب رعایت کنید در داخل خانواده‌های خودتان، این اختلاط بین زن و مردی که حتی متأسفانه در خانواده‌های مذهبی هم نفوذ کرده است؛ یک خواهر با حجاب انقلابی با یک مرد بیگانه آن‌هم آدم متدین حرف می‌زند مثل خواهری که با برادرش حرف می‌زند، این درست نیست.

امام جمعه مشهد با تأکید بر این‌که «باید آفت اختلاط زن و مرد در خانواده‌ها از بین برود»، گفت: درست است هر زن مسلمان خواهر مرد مسلمان است اما این خواهر و برادری برقرار نمی‌شود، اختلاط زن و مرد خطرناک است، جلسات خانوادگی و مهمانی‌هایی که حتی در خانواده متدینین، دختر خانم و عروس خانم جوان با صورت آرایش‌کرده مقابل برادرشوهر خود می‌نشیند و زانو می‌زند، این منشأ فساد در کانون یک خانواده متدین است، حداقل شما متدینین بیایید این آفت اختلاط زن و مرد را از زندگی خودتان بردارید.

وی گفت: توسعه بی‌حجابی بزرگ‌ترین نقشه دشمن است، هم کشور را از نیرو تهی کند هم ولنگاری را ترویج کند؛ آقای پسر جوان حزب‌اللهی نسل سوم انقلاب که در دل شور و هیجان این انقلاب و نظام بار آمده، اگر خدایی نکرده به دنبال یک صورت آرایش‌کرده و موهای پریشان یک دختر ولنگار راه افتاد، این دیگر نیروی با بصیرت این نظام نیست، این نیروی مقاوم این انقلاب نیست؛ می‌خواهد از این‌طرف سفره دین را از زیر پای جوانان ما جمع کنند، از آن‌طرف جامعه ما را از نیروی انسانی تهی کنند و بهترین طرح و ابزار، تجربه ۸۰ سال پیش دولت بریتانیا توسط مزدور چکمه به‌پای خشنش، رضاخان بوده است که می‌خواهند از طریق جنگ نرم وارد کشور کنند.

وی افزود: تا وقتی شماها به فکر این باشید که یک برنامه فرهنگی بدهید که حجاب درست کند، ۱۰ تا شوی لباس در اطراف این کشور درست می‌کنند، دخترها و زن‌ها را می‌کشانند به یک مسیر فسادی از همین شکل لباس که صدها برنامه فرهنگی شما برای حجاب سازی اثر نمی‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی از این سیاسیون از خدا بترسند، پیغمبر از این‌ها بازخواست خواهد کرد، خیانت این است، همه هستی و زندگی، دنیا و مقام و قدرت نیست که شما برای قدرت‌یابی خودتان یک رسانه پوسیده‌ای را به دست بگیرید و به من عمامه به سر طلبه هم فحش دهید، این چه می‌شود؟ این کجا مشکل را حل می‌کند؟ شما یک‌مشت ولنگار را دور خودتان جمع کنید، اردوکشی سیاسی از یک‌مشت لاابالی بی‌بندوبار درست کنید که به قدرت برسید، بعد چی؟ چند وقت دیگر تو زنده‌ای؟ آقای لیدر حزب، چند وقت می‌خواهی زندگی کنی؟ آقای عضو جریان سیاسی لائیک و وابسته به غرب، چقدر می‌خواهی در این مملکت نفس بکشی که الآن بیایی بی‌بندوباری را ابزار کنی، جوان و دختر معصوم را به باد فساد بکشانی، با توسعه و ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی که برای خودت اردوی سیاسی درست کنی؟

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.