تنبیه دانش‌آموزی در فامنین به خاطر ضعف در ریاضی

تنبیه یک دانش‌آموز در یکی از مدارس شهرستان فامنین باعث شده تا این دانش‌آموز دچار شوک شده و از مدرسه بترسد که با شکایت خانواده دانش‌آموز، رئیس آموزش و پرورش قول بررسی این موضوع را داده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از کسب اطلاع مبنی بر تنبیه دانش‌آموزی در شهرستان فامنین به دست معلم خود و شوکه شدن او به طوری که از رفتن به مدرسه رفتن واهمه دارد، با مادر این دانش‌آموز صحبت کردیم.

مادر این دانش‌آموز ضمن تأیید تنبیه پسرش از سوی معلم اظهار کرد: معلم برای اینکه فرزندم را تنبیه کند فقط به خاطر اینکه در درس ریاضی ضعیف بود، او را هل می‌دهد به طوری که سرش به چارچوب در برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه این وضعیت باعث ایجاد شوک در پسر ده ساله‌ام شده است، طوری که از اسم مدرسه و معلم دچار تنش می‌شود، گفت: یک ماه است او را به دکتر می‌برم و می‌آورم، اما فرقی نکرده است، پزشکان هم می‌گویند به او شوک وارد شده است.

این مادر دانش‌آموز بیان کرد: طی این سه هفته اخیر او را دوباره به مدرسه بردم، فقط چند ساعت در مدرسه ماند و نتوانست فضای آنجا را تحمل کند، از مدرسه ترسیده است و با آمدن نام مدرسه حالت تهوع دارد، بدنش می‌لرزد و سردرد می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از این موضوع به آموزش و پرورش شهرستان فامنین شکایت کرد‌ه‌ام، خاطرنشان کرد: شکایت خود را به آموزش و پرورش ارجاع دادم تا این موضوع بررسی شود که اگر رسیدگی نشود به دادگاه شکایت خواهم کرد.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فامنین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تأکید بر رسیدگی به موضوع شکایت خانواده این دانش‌آموز اظهار کرد: هنوز مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است و این موضوع بررسی خواهد شد.

عباس رجبی با بیان اینکه با خانواده دانش‌آموز صحبت کرده‌ام، خاطرنشان کرد: این خانواده شکایتی دارند که بررسی می‌شود و اگر معلم تنبیه کرده‌ باشد، برخورد خواهیم کرد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.