وحید صیادی‌نصیری؛ تداوم بلاتکلیفی علیرغم ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر

حکم وحید صیادی‌نصیری، زندانی سیاسی، علیرغم گذشت شش هفته از زمان ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر، صادر نشده و این زندانی سیاسی همچنان به‌صورت بلاتکلیف در بند چهار زندان اوین به سر می‌برد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، دستگاه قضایی همچنان از رسیدگی به پرونده‌ی وحید صیادی‌نصیری و صدور حکم قطعی برای وی خودداری می‌کند. این در حالی است که پرونده این زندانی سیاسی از اواخر آذرماه سال جاری در شعبه ۵۴ دادگاه انقلاب در حال بررسی است.

وحید صیادی‌نصیری پیش‌ازاین به مدت چهل روز در اعتراض به بلاتکلیفی پرونده خود دست به اعتصاب غذا زد و با وعده مسئولین مبنی بر ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر به اعتصاب خود پایان داد.

این زندانی سیاسی که از ۲۲ آبان ماه به‌صورت تنبیهی از بند هشت به بند چهار زندان اوین منتقل شده است، همچنان در سالن سه اندرزگاه چهار زندان اوین و در میان زندانیانی با جرائم مالی به سر می‌برد.

در این بند، افرادی با بیماری‌های واگیردار ازجمله هپاتیت و اچ ای وی نیز نگهداری می‌شوند که این مسأله سلامت سایر زندانیان بند را به خطر می‌اندازد.

وحید صیادی‌نصیری در مهرماه سال ۹۴ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و از سوی دستگاه قضایی به تحمل هشت سال حبس محکوم گشته اما تاکنون دادگاه تجدیدنظر وی برگزار نشده است.

همچنین وحید صیادی‌نصیری در تابستان ۹۴ نیز به اتهام فعالیت‌های فیس‌بوکی بازداشت و پس از چند هفته با قرار وثیقه آزاد شده بود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.