اعتصاب رانندگان اتوبوس‌های شهری کرمانشاه

روز گذشته اعتراض رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری، حمل‌ونقل عمومی در این شهر را دچار اختلال کرد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، صبح روز گذشته ۲۷ فروردین تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری کرمانشاه دست از کار کشیدند. این اعتراض، رفت‌وآمد مردم را با اختلال مواجه کرد.

در همین رابطه، روز گذشته مسئول روابط عمومی اتوبوسرانی استان کرمانشاه گفت: از صبح امروز تا کنون به دلیل اعتراض جمعی از رانندگان واحد اتوبوس‌های درون‌شهری وضعیت حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه دچار بی‌نظمی و اختلال شد.

فرهاد رشیدی با اشاره به این‌که رانندگان ۳۰ تا ۴۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به دلیل اعتراض به برخی از مشکلات خود اعتصاب کردند، گفت: این رانندگان دلیل اعتراض خود را وضعیت نابسامان یارانه، مسافت‌های طولانی و پرهزینه بودن تعمیرات اتوبوس‌ها اعلام کردند.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز در خصوص این موضوع گفت: این رانندگان در رابطه با حق شارژهایی که شرکت‌های تابعه از آن‌ها دریافت می‌کنند معترض بوده و خواهان اصلاح این وضعیت هستند. همچنین این رانندگان درخواست دریافت یارانه نیز داشته‌اند.

فرماندار کرمانشاه افزود: جلساتی از طریق شهرداری و مجموعه اتوبوس‌رانی کرمانشاه برای رفع مشکلات این رانندگان تشکیل شده اما با توجه به انعقاد قرارداد این رانندگان با شرکت‌های تابعه از گذشته، باید بررسی‌های بیش‌تری برای حل مشکل این رانندگان انجام شود که نیاز به زمان دارد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.