۵ بار اعدام برای دو نفر به اتهام قتل در رودبار جنوب

دو متهم به قتل مجموعا به ۵ بار اعدام در ملاعام در رودبار جنوب محکوم شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، دو نفر که به اتهام قتل، امیرحافظ کودک چهارساله رودباری و پدرش، در زندان بودند، از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت، جمعا به ۵ بار اعدام در ملاعام محکوم شدند.

سهراب سالاری دادستان رودبار جنوب گفت: “متهم ردیف اول به سه بار قصاص نفس و متهم ردیف دوم به دو بار قصاص نفس برچوبه دار شده است”.

سهراب سالاری افزود: “متهم ردیف اول علاوه بر ۳ مرتبه قصاص، به ۱۰ سال حبس بابت نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی کلاشینکف و یک سال حبس بابت تخریب لوازم منزل وخودرو محکوم شده است”.

دادستان رودبار جنوب ادامه داد: “متهم ردیف دوم نیز علاوه بر ۲ مرتبه قصاص، به ۱۰ سال حبس بابت نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی کلاشینکف ویک سال حبس بابت تخریب لوازم منزل وخودرو و همچنین ۱۵ سال حبس بابت معاونت در قتل محکوم گردیده است”.

این مقام قضائی در تشریح جزئیات خبر اعلام کرد: “متهمان شامگاه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ پس از مراجعه به درب منزل مقتول با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی مستقیم بر روی درب می‌نمایند و پس از ورود به منزل با به رگبار بستن خانه، منجر به قتل امیرحافظ کودک خردسال و بی گناه رودباری و پدرش می‌شوند و بلافاصله از محل حادثه متواری می‌گردند”.

 

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.