ضرب و شتم کارگران پروژه اتوبان یادگار امام

کارگران پروژه اتوبان یادگار امام، مدعی شدند ظهر دیروز از سوی نیروهای شهربان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از میزان، در پی انتشار فیلم ضرب و شتم کارگران پروژه اتوبان یادگار امام توسط نیروهای شهربان، در فضاهای مجازی، یکی از کارگران کارگاه رمپ بزرگراه در مورد نحوه درگیری، مدعی شد: از چند ماه قبل با راه اندازی کارگاه ساخت دوربرگردان (رمپ) در محدوده فرحزاد در اتوبان یادگار امام (ره) مشغول کار هستیم. از چند روز قبل نیروهای شهرداری منطقه دو اقدام به تخلیه نخاله در اطراف کارگاه کردند که به این امر معترض شدیم اما آنها به این اعتراضات توجهی نداشتند.

این کارگر ادامه داد: صبح دیروز نیروهایی که ظاهراً منتسب به شهرداری بودند بار دیگر برای تخلیه نخاله مراجعه کرده و این بار بارشان را در وسط کارگاه تخلیه کردند. وقتی این بار به‌صورت جدی اعتراض کردیم، یکی از معاونان شهردار منطقه برای میانجی‌گری وارد شد و قول همکاری داد اما چند دقیقه بعد به یکباره نیروهای شهربان وارد کارگاه شدند.
کارگر پروژه اتوبان یادگار امام(ره) که مجروح شده بود، مدعی شد: با ورود یکباره نیروهای شهربان آنها بدون هیچ حرفی اقدام به حمله به سمت کارگران و مهندسان پروژه کردند وبا ایجاد درگیری چند نفر را از ناحیه صورت، دست و پا مجروح کرده و از محل متواری شدند.
این درحالی است که تاکنون مسئولان شرکت شهربان، پاسخگوی تماس ها و پیام های خبرنگار میزان برای کسب توضیحات بیشتر از این حادثه نبودند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.