آبادان؛ قتل خواهر به دلایل ناموسی

طی هفته جاری دو شهروند آبادانی در دو پرونده جداگانه به دلایل ناموسی خواهران خود را به قتل رساندند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رکنا، عصر سه شنبه ۶ تیرماه امسال پسر جوانی با ماموران پلیس آبادان تماس گرفت و اعلام که خواهرش را در یک جنایت طراحی شده هدف گلوله های مرگباری قرار داده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران به صحنه جرم که خرابه ای در مسیر جاده شادگان به آبادان بود حاضر شدند و با جسد دختر ۲۰ ساله ای که هدف گلوله های مرگبار قرار گرفته بود روبرو شدند.

پسر جوان که در کنار جسد خواهرش ایستاده بود در همان ابتدا اسلحه اش را در اختیار ماموران قرار داد و ادعا کرد که خواهرش را در یک ماجرای ناموسی به قتل رسانده است.

پسر جوان که یکی از شرورهای شادگان است گفت: «۶ ماه قبل خواهرم از خانه فرار  کرد و پدرم پس از پیگیری های زیاد موفق شد خواهرم را که در بهزیستی یک شهر بود را پیدا کند و پس از اینکه خواهرم به خانه بازگشت تصمیم گرفتم او را که باعث بی آبرویی ما شده بود به قتل برسانم.»

این جوان ۲۴ ساله ادامه داد: «امروز به بهانه رفتن به آبادان خواهرم را سوار بر موتور کردم و با هم از شادگان به سمت آبادان حرکت کردیم که در میان راه در یک خرابه توقف کردم و با شلیک چند گلوله به زندگی خواهرم پایان دادم.»

در این مرحله ماموران پسر جوان را دستگیر و جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

ساعت ۲۴ سه شنبه خانواده ای در تماس با ماموران از کشته شدن دخترشان از سوی برادرش جوانش خبر دادند.

خیلی زود تیمی از ماموران به محل حادثه در منطقه ۱۲ کوی قدس آبادان اعزام شده و زمانیکه پای در خانه زن جوان گذاشتند با جسد خونین وی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن ۴۵ ساله از سوی برادر ۳۱ ساله اش هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و جوان خواهرکش که در صحنه جرم ایستاده بود از سوی ماموران دستگیر شد.

پسر جوان به ماموران گفت: «به خاطر مسائل ناموسی دست به قتل خواهرم زدم.»

بنا به این گزارش، ۲ قاتل خواهرکش برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.