تجمع اعتراضی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه/بسته شدن محور ترانزیتی شوش‌ ـ‌ اهواز توسط کارگران

امروز صبح، تعداد زیادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه توسط این شرکت، محور ترانزیتی شوش ـ اهواز را بستند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز، سوم امرداد ۱۳۹۶، تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به همراه خانواده‌های خود در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی این کارگران در سه راه خوانساری از ساعت ۸ صبح امروز، تردد در محور ترانزیتی شوش به اهواز را با مشکل مواجه کرده است که با افزایش تعداد معترضان این محور بسته شد.

علیرضا از کارگران این شرکت گفت: همه کارگران شرکت نسبت به پرداخت حقوق معوقه معترض هستند.

وی ادامه داد: حقوق و مطالبات دو ماه بهمن و اسفند  سال ۹۴، پاداش و حقوق سه ماه اخیر پرداخت نشده است مدیران شرکت وعده می‌دهند ولی هیچ‌گاه به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تصریح کرد: دیشب مدیران شرکت وعده دادند که صبح امروز حقوق کارگران پرداخت می‌شود ولی تا این لحظه خبری از پرداخت حقوق نشده و مدیران در شرکت حضور ندارند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر، دو روز متوالی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به آنچه عدم پرداخت حقوق معوقه می‌نامند معترض شده و تجمع اعتراضی برپا کردند روز گذشته تجمع اعتراضی کارگران در جاده هفت‌تپه به شهر حر منجر به بسته شدن این مسیر شد.

 

 

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.