بیهوش‌شدن یک آتش‌نشان بجنوردی به علت گرما و فشار کار

یک آتش‌نشان بجنوردی پس از نجات ۲ روستایی از عمق چاه، راهی بیمارستان شد. رطوبت، گرما و فشار کار باعث از حال رفتن این امدادگر آتش‌نشانی شده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، دیروز جمعه ۱۳ مرداد یک آتش‌نشان بجنوردی در حالی به بیمارستان منتقل شد که بر اثر گرما و فشار کار از هوش رفته بود.

«عباس جفاکش» فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد در تشریح این حادثه افزود: ظهر روز جمعه با تماس اورژانس مبنی بر گرفتار شدن دو مرد روستایی در عمق چاه بلافاصله اکیپ‌های امدادی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: ساعت ۱۳ و ۳ دقیقه همان روز بعد از تماس اورژانس اکیپ امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه روستای میرزا حسن لو اعزام شد.

جفاکش ادامه داد: در محل حادثه بعد از گازگرفتگی اولین نفر در عمق ۱۵ متری چاه آب، دومین نفر نیز که برای کمک‌رسانی وارد چاه شده بود، به همراه نفر اول دچار گازگرفتگی شده و هر دو در عمق چاه گرفتار شدند.

این مقام مسؤل تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از سه پایه نجات، دستگاه دراگر ( اکسیژن رسان در عمق چاه) و طناب حمایت وارد عمق پانزده متری شده و دو نفر را که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده بود، از درون چاه خارج کردند. این دو مصدوم جهت ادامه مداوا تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل شده‌اند.

به گفته فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد، در این حادثه رطوبت، گرما و فشار کار باعث از حال رفتن امدادگر آتش‌نشانی شد که در حال حاضر در مراکز درمانی تحت مراقبت است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.