تجمع و اعتراض دوباره کارگران آذرآب اراک

جمعی از کارگران آذرآب بار دیگر در اعتراض به محقق نشدن وعده ها و پرداخت نشدن مطالباتشان تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از جوان، امروز ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ کارگران آذرآب در پی محقق نشدن وعده ها و پرداخت نشدن مطالبات و معلق شدن یکی از نمایندگانشان از کار، دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

این در حالی است که دیروز مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه نشست مشترکی که با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، نماینده دادستانی، نماینده شورای اسلامی آذرآب و نماینده سازمان تأمین اجتماعی در شرکت آذرآب برگزار شد از رفع مشکلات کارگری آذرآب به ویژه در بحث بیمه خبر داد.

کارگران شرکت آذرآب اراک در اواخر اردیبهشت‌ماه، ۳۱ تیر و ۲۵ تیرماه با تجمع و راهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق‌وحقوقشان اعتراض کرده بودند.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، به ویلر، مبدل‌های حراراتی، شیرهای سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.