تجمع ۴۰ نفر از کارگران شهرداری منطقه ۲ آبادان

بیش از ۴۰ نفر از کارگران شهرداری منطقه ۲ آبادان خواهان پرداخت شدن حقوق و مزایای عقب‌افتاده خود شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، دیروز، بیش از ۴۰ نفر از کارگران شهرداری منطقه ۲ آبادان، در پی پرداخت نشدن حقوق و مزایای عقب‌افتاده خود، دست به اعتراض زدند.
این کارگران مدعی شدند: زیر نظر شهرداری منطقه ۲ آبادان مشغول به‌کار هستیم ولی پنج ماه است که حقوق و مزایای ما پرداخت نشده است.
این کارگران افزودند: شهرداری منطقه ۲ شهرداری آبادان حقوق و مزایای ما را از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت نکرده و از ابتدای ماه جاری نیز از ما را از کار بیکار کرده است.
با توجه به و آنها اظهار داشتند: در این مدت حقوق بیمه ما نیز از سوی شهرداری پرداخت نشده و به همین دلیل برای مراجعه به مراکز درمانی و استفاده از خدمات بیمه‌ای با مشکل مواجه هستیم.
آنها افزودند: در روزهای گرم و در دمای بالای ۵۰ درجه با کمترین دستمزد مشغول خدمت‌رسانی هستیم و اینک دور از انصاف است که مسئولان ما را فراموش کنند.
شهردار منطقه ۲ آبادان با تکذیب پرداخت نشدن پنج ماه حقوق کارگران این منطقه به ایرنا گفت: تجمعی در ساختمان منطقه ۲ شهرداری آبادان انجام نشده است.
محمد حسین سیادت اظهار کرد: این کارگران مقطعی برای فضای سبز و لایروبی جوی و جدول‌ها جذب شده بودند که حقوق آنها تا اسفندماه سال گذشته پرداخت شده است و فقط ۱۵ روز حقوق آنها باقی مانده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.