تجمع صنفی کارگران خدمات شهری آبادان

تعدادی از کارگران پیمانکاری شرکت بهکار شیوا به دلیل آنچه که پرداخت نشدن حقوق و دستمزد پنج ماه گذشته خود عنوان کردند یکشنبه روبه روی ساختمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، این کارگران مدعی هستند: زیر نظر شرکت بهکار شیوا پیمانکار سازمان منطقه آزاد اروند در بخش‌های خدمات شهری و پسماند منطقه ۲ شهرداری آبادان مشغول کار هستند و مدت پنج ماه است که حقوق و مزایا دریافت نکردند.

یکی از کارگران دراین‌باره گفت: پرداخت نشدن دستمزد ناچیز آن‌هم در روزهای گرم و دمای بالای ۵۰ درجه و شرجی هوا دور از انصاف است.
وی اظهار کرد: با توجه به در آستانه بازگشایی مدارس، توان فرستادن فرزندان خود به مدرسه را نداریم و مسئولان باید فکری به حال ما کنند.
مدیرعامل شرکت بهکار شیوا نیز دراین‌باره به ایرنا گفت: شرکت طبق قرارداد خود با سازمان منطقه آزاد اروند حقوق کارگران را تا فروردین گذشته پرداخت کرده و حق بیمه آنها نیز تا مرداد پرداخت شده است.

ایوب یعقوب زاده افزود: متاسفانه سازمان منطقه آزاد اروند در پرداخت حقوق کارگران همکاری مناسبی ندارد و این عامل باعث شده تا حقوق آنها به تعویق افتد.
وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خواستار تعدیل نیرو و کاهش ساعت اضافه‌کاری کارگران است که با توجه به حجم بالای کار این کارگران کاهش اضافه‌کاری آنها دور از انصاف است.
تلاش برای گفت‌وگو با مسئولان منطقه آزاد اروند به دلیل پاسخگو نبودن مسئولان بی‌نتیجه ماند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.