رشت؛ مرگ کودک سه ساله پس از تجاوز ناپدری

کودک سه ساله‌ای در رشت پس از مورد تجاوز قرار گرفتن از سوی ناپدری جان خود را از دست داد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از گیل نگاه، روز یکشنبه ۲۳ مهرماه همسایگان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران با شکستن در وارد خانه شده و کودک غرق در خون به بیمارستان منتقل می‌شود. بعد از انتقال کودک خردسال با خونریزی از ناحیه، دهان، بینی، مقعد و … به یکی از بیمارستان‌های رشت، موضوع به‌عنوان کودک‌آزاری به شعبه ۱۰۶ جزایی رشت ابلاغ می‌شود. کمی بعد خبر می‌رسد که کودک زجردیده توان مقاومت در برابر آسیب‌های جسمی وارده را نداشته و جانش را ازدست‌داده است.

بعد از احضار مادر کودک به دادگاه او اعلام می‌کند که از همسر دومش که باعث مرگ کودکش شده شکایتی ندارد! اما به دلیل مرگ کودک، قاضی، پدر اهورا و ناپدری‌اش را احضار کرد و سپس برای بررسی‌های بیشتر برای مادر و ناپدری حکم جلب به جرم قتل عمد و زندان صادر کرد.

به دلیل آن‌که موضوع پرونده از کودک‌آزاری به قتل تغییر کرد شعبه ۱۰۶ جزایی رشت ماجرا را به دادسرا ارجاع داد تا این ماجرا در یکی از شعبات این دادسرا بررسی و سپس موضوع به دادگاه کیفری استان ارجاع شود.

براساس اطلاعات غیر رسمی رسیده مادر اهورا سال گذشته از همسرش جدا شد و با مرد دیگری که باعث قتل اهورا شد ازدواج کرد و زندگی آن‌ها زیر یک سقف دریکی از کوچه های خیابان لاکانی رشت آغاز شد. همچنین اخبار تایید نشده از درگیر بودن قاتل اهورا با مواد مخدر حکایت دارد. در روز حادثه که ۲۲ مهرماه اعلام‌شده، کودک با ناپدری در خانه تنها بود که از سوی او مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد.

به گفته همسایگان این خانواده، آن‌ها بعد از شنیدن فریادهای اهورا به در خانه می‌روند و با زدن زنگ درصدد اطلاع از فریادهای دلخراش کودک برمی‌آیند اما پدرخوانده اهورا در را به روی کسی باز نمی کند. کمی بعد آن‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران با شکستن در وارد خانه شده و کودک غرق در خون به بیمارستان منتقل می‌شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.