صدور حکم ۱۰سال حبس تعزیری، برای انوشاوان آودیان، شهروند مسیحی

دادگاه انقلاب تهران، انوشاوان آودیان، شهروند مسیحی ساکن این شهر را به ۱۰ سال حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرد. همچنین براساس این حکم عباس سوری و مریم محمدی، دو نوکیش مسیحی، به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جزای نقدی و مجازات‌های تکمیلی محکوم شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، براساس حکمی که توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری صادر شده است، انوشاوان آودیان به ۱۰ سال حبس تعزیری، ۱۰سال محرومیت از حقوق اجتماعی و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

همچنین براساس رای صادر شده عباس سوری و مریم محمدی به ۱۰ سال محرومیت از حقوق اجتماعی، پرداخت جریمه نقدی درجه ۵ در حق صندوق دولت به ارزش ۵۰ میلیون تومان، منع عضویت در گروه‌ها و دستجات سیاسی، منع خروج از کشور، ثبت حضور به صورت فصلی در دفتر نظارت و پیگیری ضابطین پرونده و منع اقامت در استان تهران و استان های همجوار آن به مدت ۲ سال محکوم شدند.

گفتنی است عناوین اتهامی که این شهروندان براساس آن بازداشت و محاکمه شده‌اند «تشکیل و اداره جمعیت تحت عنوان کلیسای خانگی مسیحیت تبشیری صهیونیستی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «نگهداری تجهیزات دریافت از ماهواره» عنوان شده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.