باسمنج و بابل؛ مرگ کارگر

 به دلیل فقدان ایمنی در محیط کار، بر اثر سقوط از ساختمان، یک کارگر در بابل و یک کارگر در باسمنج، جان خود را از دست دادند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، «حبیب حسینقلی‌زاده» ‌مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۷: ۱۵ بعد از ظهر روزبیست و پنجم فروردین، به دنبال گزارش سقوط یک کارگر در ساختمان نیمه کاره‌ای در باسمنج، تکنسین‌های پایگاه ۲۰۲ تبریز‌ به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده افزود: با توجه به وخامت حال این کارگر‌۳۷ ساله مصدوم وی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی “بیمارستان شهدا” تبریز انتقال داده شد اما متاسفانه تلاش تیم درمانی موثر واقع نشد و این کارگر به دلیل شدت جراحات جان باخت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال نبود امنیت و عدم رعایت قوانین ایمنی باعث تلفات جانی کارگران ساختمانی است که امیدواریم با رعایت قوانین ایمنی کار این تلفات کاهش پیدا می‌کند.

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی، از سقوط کارگر ۳۵ ساله در ساختمان و مرگ وی خبر داد.

مدیر روابط عمومی اورژانس بابل در این رابطه اظهار داشت: “بامداد امروز و در ساعت ۸:۳۴ گزارش سقوط کارگر از ساختمان در خیابان مدرس به مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل اعلام شد”.

وی افزود: “پس از دریافت مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل ، تکنسین های رضی کلارا به محل حادثه اعزام شدند”.

روشن تصریح کرد: “در سانحه یاد شده ، مرد ۳۵ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان باخت و تلاش تکنسین های اورژانس ۱۱۵ برای احیا هیچ ثمری نداشت”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.