تجمع کارگران پیمانکاری فاز ۱۹ عسلویه از سر گرفته شد

بامداد امروز (پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه) نزدیک به ۲۰۰ نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت بلندطبقه در فاز‌ ۱۹ عسلویه به دلیل معوقات مزدی و بی پاسخ ماندن خواسته هایشان تجمع صنفی برپا کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، فعالان صنفی کارگری منطقه عسلویه با اعلام این خبر گفتند: بامداد امروز (پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه) تعدادی از کارکنان پیمانکاری شرکت بلندطبقه در فاز‌ ۱۹  عسلویه به دلیل معوقات مزدی و بی پاسخ ماندن خواسته هایشان تجمع صنفی برپا کردند.

از قرار معلوم این کارگران که شمار آنها در حدود ۲۰۰ نفر برآورد می شود با برپایی تجمع در محوطه اطراف محل کار خود پیگیر معوقات مزدی خود شده اند.

به دلیل مجاورت محل کار کارگران یاد شده در نزدیکی درب ورودی فاز ۱۹ بیشتر کسانی که بامداد امروز قصد مراجعه به این بخش از منطقه عسلویه داشتند متوجه برپایی این تجمع صنفی می شدند.

در عین حال به نقل از کارگران معترض که گفته می شود که  آنها در  روز شنبه نیز تجمع صنفی مشابهی را برپا کرده بودند که در نهایت کارفرمای اصلی بدون دادن حتی یک وعده مشخص آنها را وادار کرد تا به اجتماع صنفی خود خاتمه دهند.

لازم به یادآوری است، تجمعات صنفی و اعتراضی این گروه از کارگران فاز ۱۹ عسلویه از سال گذشته به دلیل معوقات مزدی خود ادامه داشت که در نهایت کارگران معترض با دریافت معوقات ماه‌های مهر و آبان به کار خود بازگشتند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.