کارگران شهرداری بروجرد خواستار پرداخت حقوق خود شدند

کارگران شهرداری بروجرد خواستار پرداخت حقوق و مزایای خود از سوی شهرداری شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری مهر، کارگران شهرداری بروجرد عصر یکشنبه با حضور در محل شورای شهر اسلامی بروجرد خواستار پرداخت حقوق خود با گذشت شش ماه شدند.

کارگران شهرداری بروجرد به دلیل عدم پرداخت حقوق شش ماهه و همچنین عدم تمدید دفترچه های درمانی از سوی تامین اجتماعی امروز در محل شورای شهر اسلامی بروجرد حضور یافتند.

یکی از این کارگران به گفت: “از دی ماه سال ۹۴ تا به حال هیچ گونه حقوق و حتی عیدی دریافت نکرده ایم و هر زمان که به مسئولان مربوطه مراجعه می کنیم با وعده های مختلف ما را سر کار می گذارند”.

وی افزود: چند سالی است که حقوق کارگران شهرداری بروجرد به موقع پرداخته نمی شود و این موضوع برای همه ما به یک آرزو تبدیل شده که روزگاری حقوقمان را سر موعد دریافت کنیم و امروز به شورای شهر آمده ایم تا شاید اقدامی در رابطه با مشکل ما انجام دهند.

فرزانه کردی رئیس کمیسیون نظارت بر شورای شهر بروجرد در این رابطه اظهار داشت: امروز جمعی از کارگران خدمات شهری با حضور در مقابل دفتر شورای شهر خواستار طلب عقب افتاده خود در شش ماه گذشته بودند و اگر مشکلات مالی شهرداری از سوی مسئولین حل نشود در آینده نیز شاهد حضور بیشتری از کارگران خواهیم بود.

وی همچنین بدهی شهرداری به تامین اجتماعی را رقم بالایی دانست و گفت: با دادن ملک و سرمایه شهرداری باری از دوش شهرداری برداشته نخواهد شد و باید فکر اساسی در این باره اتخاذ شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.