احتمال اجرای حکم اعدام یک زندانی در اصفهان طی روز های آتی

یک زندانی متهم به “شرارت” احتمالا پیش از شروع ماه رمضان در این شهر اعدام خواهد شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تابناک، فردی که متهم است اقدام به شکستن شیشه های مغازه ها و فحاشی کرده است تحت عنوان “شرارت” و ایجاد رعب و وحشت به اعدام محکوم شده است، احتمالا او پیش از ماه رمضان اعدام خواهد شد.

دادسرا با صدور کیفر خواست و اشاره به سوابق متعدد این فرد سابقه دار در زمینه ایجاد رعب و وحشت، خواستار صدور حکم اشد مجازات برای این شرور شد و دادگاه نیز با بررسی سوابق کیفری و جرایم صورت گرفته، وی را به اعدام محکوم کرد.

سپس پرونده راهی دیوان عالی کشور شد و مهر تایید قضات و مستشاران این مرجع عالی قضایی بر روی حکم زندانی جوان نشست تا وی پیش از ماه رمضان در آستانه اجرای حکم اعدام قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: “رییس کل دادگستری استان، ضمن اعلام این خبر بیان داشت که حفظ و ارتقای امنیت عمومی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی بوده و هر گونه اخلال در نظم و تهدید امنیت مردم با واکنش و برخورد قاطع و سریع قانونی دادگستری استان روبرو خواهد بود”.

احمد خسروی وفا افزود: “پرونده ای که متهم آن دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی با قداره بود و اقدام به ایجاد ناامنی در محیط روبروی پارک و شکستن شیشه مغازه ها و خودروهای افرادی که به همراه خانواده در داخل پارک بوده و در حضور آنها اقدام به هجوم و تخریب نموده بود، با اقدام سریع و قاطع قانونی دادگستری استان منتهی به صدور حکم اعدام برای متهم آن گردید”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.