بازگشت عفیف نعیمی و کریم معروف عزیز از بیمارستان به رجایی‌شهر

روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه، کریم معروف عزیز و عفیف نعیمی، دو زندانی بیمار، از بیمارستان به زندان رجایی‌شهر بازگردانده شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، کریم معروف عزیز، زندانی امنیتی و  عفیف نعیمی، زندانی بهایی که پیش تر در پی وخامت حال به بیمارستان منتقل شده بودند، روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه، به زندان رجایی شهر بازگردانده شدند.

گفتنی است کریم معروف عزیز که از بیماری قلبی، بیماری دیابت و فشار خون رنج می برد، روز یکشنبه ۱۶ خردادماه، در پی وخامت حال به بیمارستانی خارج از زندان انتقال یافت. کریم معروف عزیز طی ۱۹ سال گذشته در زندان های اهواز، اوین و رجایی شهر به سر برده است و با توجه به کهولت سن، شرایط زندان برای وضعیت وی مساعد نمی باشد.

همچنین، عفیف نعیمی، روز جمعه ۷ خردادماه، برای چندمین به دلیل بیماری حاد قلبی با حالت بی هوشی به بیمارستان قلب تهران منتقل شد. این زندانی بهایی نیاز مبرم به رسیدگی درمانی و پزشک متخصص در خارج از زندان داشته و شرایط زندان برای وضعیت وی مساعد نبوده است.

لازم به ذکر است که پیش تر نیز عفیف نعیمی در تاریخ اول خردادماه به زندان بیمارستان منتقل گشته و بدون درمان کامل به زندان بازگردانده شد.

عفیف نعیمی، زندانی بهایی، هم‌اکنون در آستانه هشتمین سال از دوران محکومیت خود، در زندان رجایی شهر نگهداری می‌شود و از رسیدگی پزشکی و مرخصی محروم بوده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.