کارگران مخابرات کرمان تجمع کردند

کارگران مرکز ۱۱۸ مخابرات کرمان صبح امروز در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه از دستمزد خود مقابل مخابرات شهید مفتح کرمان تجمع کرده اند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، تعدادی از این کارگران گفتند: در حدود ۸۰ نفر هستیم که در مرکز ۱۱۸ مخابرات کرمان مشغول کاریم و بابت ۴ ماه مزد و مزایای پرداخت نشده طلبکاریم.

از قرار معلوم این مطالبات مزدی از اسفند سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است و برای همین کارگران معترض صبح امروز مقابل ساختمان مخابرات شهید مفتح کرمان تجمع کردند.

البته به گفته این کارگران امروز دومین روز متوالی بوده است که آنها برای پیگری مطالبات معوقه خود در همین محل تجمع کرده‌اند.

برپایه این اطلاعات به غیر از کارگران معترض واحد ۱۱۸ مخابرات کرمان، دست‌کم ۱۰۰ نفر از نیروهای پیمانی بخش‌ خدماتی این مجموعه بابت ۶ ماه حق اضافه کاری و سنوات سال ۹۴ خود از کارفرما طلبکارند علاوه بر همه این‌ها بابت بخشی از مزایای مزدی مربوط به سه ماهه اول سال جاری از کارفرما طلب دارند.

آنطور که نیروهای پیمانی خدماتی شرکت مخابرات کرمان گفته اند یکی از اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات به آنها گفته است که باید با همین شرایط کار کنند چرا که در غیر این صورت ممکن است اخراج شوند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.