سحرگاه امروز؛ دو زندانی در زندان مرکزی قزوین اعدام شدند

دو زندانی سحرگاه امروز به اتهام “جرائم مواد مخدر” در زندان مرکزی قزوین به دار آویخته شدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل ازرکنا،دادستان قزوین گفت: “یکی از این متهمان با نام «علیرضا . ه»، قصد حمل مواد مخدر از استان البرز به قزوین را داشت که پس از تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس از ناحیه پا مصدوم و دستگیر شد و ماموران نیروی انتظامی از خودوری وی ۳ کیلو شیشه، ۴ کیلو هرویین و ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف کردند”.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: “با اعتراف این متهم، دو تن از تولید کنندگان مواد مخدر شناسایی در استان البرز و پلیس با اخذ نیابت از بازپرس شعبه ششم دادسرای قزوین «مجتبی. ن» ۳۷ ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای ۸ فقره سابقه کیفری و «مجید. ح» ۳۳ ساله، متاهل، ساکن کرج و دارای ۴ فقره سابقه کیفری را در باغی در مشکین دشت کرج دستگیر کرد”.

وی اضافه کرد: “پلیس در بازرسی از محل اختفای آنها مقدار قابل توجهی مواد اولیه ساخت و تولید مواد مخدر و لوازم آزمایشگاهی مربوطه کشف کرد و متهمان با قبول اتهامات ، دادگاه برای هر سه متهم حکم اعدام و مصادره اموال صادر کرد”.

دادستان قزوین گفت: “حکم صادره «علیرضا. ه» پار سال به اجرا درآمد و حکم دو متهم دیگر (مجتبی. ن و مجید. ح) هم پس از تایید دادستانی کل کشور و موافقت رییس قوه قضاییه سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین اجرا شد”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.