انتقال دلشاد وسیمی به زندان علی‌رغم وضعیت وخیم جسمانی

دلشاد وسیمی، زندانی سنی‌مذهب، با وجود وضعیت وخیم جسمی از بیمارستان به زندان منتقل شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، دلشاد وسیمی، زندانی سنی‌مذهب، که به دلیل شکنجه های دوران بازجویی در وضعیت بسیار وخیمی به‌سر می‌برد، بدون تکمیل روند درمان از بیمارستان به اندرزگاه ۷ سالن ۲۱ زندانیان سنی‌مذهب زندان رجایی‌شهر منتقل شده است و مسئولان زندان از رسیدگی پزشکی به وی خودداری می‌کنند.

این زندانی امنیتی در روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه، در شرایطی که قدرت تحرک و تکلم نداشت و آثار شکنجه و جراحت بر بدن وی مشهود بود، به سالن زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج انتقال یافت و روز شنبه هفدهم مهرماه، به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد.

این زندانی که بعد از بازگشت از بیمارستان نیز همچنان توانایی غذا خوردن و تکلم ندارد و  نیمه‌بی‌هوش، روی تختی در زیر در ورودی اندرزگاه ۷ رها شده، دچار عدم تعادل روحی و روانی شده است و می‌بایست در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشک متخصص باشد. اما مسئولین زندان هیچ توجهی به این موضوع ندارند و وی را از امکانات پزشکی محروم نموده‌اند.

دلشاد وسیمی زندانی سنی‌مذهب محبوس در زندان رجایی‌شهر، متولد سال ۱۳۶۸ در پاوه می‌باشد که از چهاردهم تیرماه سال جاری در بازداشت می‌باشد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.