جان دادن بیماران در راه رسیدن به مسجدسلیمان/ اندیکا بیمارستان ندارد

فرماندار اندیکا گفت: به علت نبود بیمارستان در این شهرستان، بیماران فراوانی در راه رسیدن به بیمارستان مسجدسیمان جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، فرماندار اندیکا گفت: مطالبه این مردم، بیمارستان است و افراد فراوانی به علت عقرب‌زدگی در مسیر رسیدن به بیمارستان مسجدسلیمان جان خود را از دست می دهند. متأسفانه زنان باردار روستاهای هم‌مرز با استان لرستان نیز در راه رفتن به بیمارستان مسجدسلیمان به همراه فرزندانشان فوت کرده‌اند.

همچنین در زمینه تلفن ثابت روستاهای مختلف این شهرستان از جمله اسلام‌آباد، سه راه قاسم‌آباد، کوشک و همچنین روستاهای در مسیر چگارمون به دینه راک مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: بحث بعدی جاده ها است که از مجموع ۸۳۰ کیلومتر راه در این شهرستان تنها ۲۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده و در زمستان مردم را با مشکلات بسیاری مواجه می کند. شهرستان اندیکا در اواخر فصل پاییز (با بارندگی ها) و فصل زمستان همیشه دچار بحران می‌شود. ۷۰ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان در سیل تخریب شد که کار بازسازی آن به دلیل نبود اعتبارات در نیمه‌های فعالیت متوقف شد هرچند کارهای اولیه این جاده‌ها انجام شده ولی باید تا مرحله نهایی شدن پیش می‌رفت.

وی خطاب به استاندار خوزستان افزود: استفاده از آب‌مانده‌های شهرستان یکی از درخواست‌های فرمانداری است که تقاضای صدور دستوارت لازم را داریم. نصف جمعیت شهرستان اندیکا در دامنه کوه‌ها و مناطق عشایری حضور دارند که جاده‌ها در این‌گونه مناطق صعب‌العبور است. با وجود چنین مناطقی اندیکا تنها یک لودر با ۳۰ سال قدمت فعالیت را در اختیار دارد.

ورناصری در پایان با اشاره به کند بودن روند گازرسانی به این شهرستان از استاندار خوزستان خواستار توجه بیش از پیش به اندیکا برای حل مشکلات عدیده این شهرستان شد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.