دستگیری عوامل استودیو زیر‌زمینی از سوی اطلاعات سپاه پردیس

فرمانده سپاه شهرستان پردیس از دستگیری عوامل راه‌اندازی استودیو زیر‌زمینی توسط ضابطین قضایی اطلاعات خبر داد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از پردیس خبر، فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار داشت: روز گذشته عوامل راه‌اندازی یک استودیو زیر‌زمینی که موسیقی‌های غیر‌مجاز در آن ضبط و پخش می‌شد توسط ضابطین قضایی اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که در جریان این دستگیری آقای ر.الف. ۱۸ ساله به همراه خانم ز.ک. به عنوان متهمان اصلی در محل دستگیر شدند، ادامه داد: توهین به مقدسات، ائمه و نظام جمهوری اسلامی ایران از جرائم صورت گرفته در این مرکز غیرمجاز بود که گردانندگان اصلی مجموعه به عنوان خواننده این موسیقی‌ها نیز فعالیت داشته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس: تهیه و فروش فیلم‌های مستهجن را از دیگر جرائم صورت گرفته در این استودیو خوانده و توضیح داد: پدر ر.الف نیز حدوداً مدت یک سال است که به جرم حمل مواد‌مخدر در زندان به سر می‌برد.

این مقام مسوول خاطر‌نشان کرد: شناسایی این فرد و مکان او از سال گذشته پیرو یک تماس تلفنی به ستاد خبری ضابطین اطلاعات آغاز شده و پس از تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز و اخذ مجوز قضایی ضابطین امر وارد عمل شده و نسبت به انجام ماموریت محوله اقدام کردند.

وی از کشف و شناسایی تعداد دیگری از استودیوهای غیر مجاز در سطح شهرستان خبر داده و از انجام اقدامات اطلاعاتی در رابطه با تهیه مستندات و مدارک مورد نیاز سخن گفت.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.