۳۱۸ کودک بازمانده از تحصیل در دزفول وجود دارد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دزفول گفت: ۳۱۸ کودک بازمانده از تحصیل در دزفول وجود دارد که باید به کمک تمامی دستگاه های شهرستان این کودکان شناسایی شوند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، سودابه دستی ترک عصر امروز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل شهرستان دزفول، اظهار کرد: سال گذشته آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل دزفول از سوی استان بیش از ۷۰۰ نفر عنوان شده بود.

وی افزود: در حالی که در نامه وزارت آموزش و پرورش ۴۰۲ نفر با نام و جزئیات ثبت شده است که این آمار برای ما در دستور کار قرار می گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۸ نفر دختر و ۲۶۴ نفر پسر هستند، گفت: مطابق با آمار ارائه شده ازسوی وزارت خانه، کودکان استثنایی هفت نفر، مهاجران ۹۲ نفر، فارغ التحصیلان تا پایان مقطع ابتدایی ۱۵۷ نفر، بیماران صعب العلاج دو نفر، فوتی ها ۸ نفر، اتباع و کودکان بد سرپرست نیز به ترتیب پنج و ۴۷ نفر مشمول این آمار می شوند.

دستی ترک با بیان اینکه نام و منطقه مدرسه تمام این دانش آموزان نیز توسط وزارت خانه در نامه های ارسالی ثبت شده، عنوان کرد: با بررسی ها و جلساتی که انجام دادیم مشخص شد که ۸۴ نفر از۴۰۲ کودک مورد نظر در حال تحصیل هستند و تنها به دلیل برخی اشکلات در نحوه ثبت نام جزو لیست مذکور قرار گرفته اند.

وی توضیح داد: درحال حاضر آمار کودکان بازمانده از تحصیل در شهرستان دزفول ۳۱۸ نفر است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.