دانش آموزان شهرستان کلاله از شرایط تحصیلی مناسبی برخوردار نیستند

جلسه مشترک معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور نماینده مردم شهرستان، فرماندار کلاله، مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع مدرسه سازان با روسای آموزش و پرورش شرق گلستان در فرمانداری کلاله برگزار شد .

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از تابناک، نصرت برزگر در این جلسه با اشاره به محرومیت های منطقه و فرسودگی مدارس و اماکن تربیتی و آموزشی شهرستان گفت : متاسفانه وضعیت مدارس و امکانات آموزشی در شهرستان مناسب نیست و دانش آموزان از شرایط تحصیلی مناسبی برخوردار نیستند و باوجود این مشکلات حوزه آموزشی هم عملا با مشکلات عدیده ای مواجه است .

مهندس غراوی نماینده شهرستان گفت : متاسفانه شهرستان های شرق استان در تمامی حوزه ها دچار محرومیت هستند و باید نگاه مسئولین همانند سایر نقاط بطور یکسان به همه استان باشه و اینکه قسمتی غنی و قسمتی ضعیف اصلا قابل پذیرش عموم نیست .

رئیسی معاون وزیر آموزش و پرورش هم در اظهاراتی گفت : باید همه مسئولین و عموم مردم دست در دست هم برای رفع مشکلات آموزشی ورود کنند ، امروز ما با مشکل کمبود شدید اعتبار مواجه هستیم.

وی در ادامه خواستار حرکت خودجوش شهرستان برای اجرای پروژه ها شد و گفت: متاسفانه برابر نیاز پروژه سازی نمیکنند و مسئولین آموزشی هم که نمیتوانند خدمت کنند بروند و جایشان را به کسی دهند که می تواند کار کند .

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.