تجمع کارگران سبز مهاباد برای بیست و ششمین روز متوالی

کارگران مجتمع سبز مهاباد برای بیست و ششمین روز متوالی مقابل این مجتمع تجمع کرده‌اند. تجمع‌کنندگان از خرداد ۹۴ مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند و فقط به آن‌ها مبالغی به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است که تکاپوی معیشت آنان را نمی‌‌دهد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، چندین نفر از کارگرانی که در تجمع امروز حضور دارند گفتند که برای بیست و ششمین روز مقابل این مجتمع تجمع کرده اند و خواستار دریافت مطالبات مزدی خود هستند اما تاکنون مدیران این مجتمع در این خصوص به آن‌ها پاسخی نداده‌اند.

این کارگران می‌گویند در کل نزدیک به صد کارگر هسیتم که به دلیل بدحسابی کارفرما و توقف تولید با مشکل معیشتی روبرو شده‌ایم.

آن‌طور که کارگران می‌گویند مبالغی به آن‌ها به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است اما مبالغ پرداختی تکاپوی معیشت کارگران و زندگی آنان را نمی‌کند و به همین دلیل آن‌ها بر ادامه اعتراض خود مصر هستند.

در تجمع امروز همانند تجمعات روزهای گذشته، کارگران کشت و صنعت، مجتمع دامداری، سرد‌خانه زمزم و هما مرغ مهاباد حضور دارند.

کارگران همچنین در اطراف کارخانه چادر برپا کرده‌اند کرده‌اند و به علت سردی هوا به داخل مجتمع رفته‌اند اما تاکید دارند که همزمان با پرداخت مطالبات، مذاکرات بر سر حقوق صنفی از سر گرفته شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.