تجمع کارگران کارخانه قو در اعتراض به تمدید تعطیلی کارخانه

کارگران کارخانه قو در اعتراض به تمدید تعطیلی مجدد کارخانه تجمع اعتراضی بر پا کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، کارگران کارخانه قو در اعتراض به تمدید تعطیلی این کارخانه توسط صاحب آن با روشن کردن آتش در مقابل کارخانه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

صبح روز شنبه، ۳۰ بهمن ماه به دنبال تعطیلی کارخانه قو که از ۱۰ بهمن ماه شروع شده و تاکنون در چندین نوبت این تعطیلی توسط صاحب کارخانه تمدید و به کارگران و پرسنل کارخانه ابلاغ و اطلاع داده شده است٬ کارگران کارخانه قو در مقابل کارخانه تجمع کرده و به شعار دادن پرداختند.

بنا بر گزارش اعلام شده، یکی از کارگران در این رابطه گفت: صاحب کارخانه گفته است، من پول ندارم حقوق ندارم بدهم و کارخانه هم مواد ندارد و تا اردیبهشت شرکت باید تعطیل شود.

این کارگر افزود: اینها می‌خواهند کارگران را به استیصال بکشند و خسته کنند تا ما تن به اخراج بدهیم و به ما اندکی پول بدهند و بگویند خوش آمدید! در حالی که بسیاری از ما ۲۵-۲۸ سال سابقه کار در اینجا داریم.

کارگران اکنون خانه نشین و مضطرب و ناراحت هستند و با توجه به اینکه نزدیک به عید هم می‌باشد٬هیچ‌کس پس اندازی ندارد و نمی‌دانیم باید چکار کنیم.

این کارگر در پایان گفت در حال حاضر فضای عمومی کارگران متشنج است و احتمال درگیری وجود دارد و این اعتراضات همچنان ادامه خواهد داشت.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.