تجمع اعتراضی کارگران قند یاسوج به همراه خانوادهایشان

روز گذشته، گروهی از کارگران اخراجی و بازنشسته کارخانه قند یاسوج به همراه خانواده‌هایشان در اعتراض به آنچه بی‌توجه ای کارفرمای کارخانه به پرداخت مطالباتشان می‌خواندند مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه وبویر احمد تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، روز گذشته چهارشنبه (۳۰ فروردین ماه) کارگران معترض قند یاسوج که تعدادشان نزدیک به ۱۰۰ نفر با خانواده‌هایشان برآورد می‌شود با تجمع در مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه و بویراحمد خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

از قرار معلوم حدود ۱۳۰ نفر از کارگر اخراجی و بازنشسته در کارخانه  «قند یاسوج» از حدوداً دو سال پیش به دنبال مطالبات مزدی و سنواتی خود هستند که هنوز محقق نشده است.

درعین‌حال یکی از اصلی‌ترین مطالبات این دسته از کارگران کارخانه  قند یاسوج که باعث تجمع روز گذشته آنان به همراه خانواده‌هایشان شده است؛ تخلیه واحدهای مسکونی سازمانی این کارخانه است که کارگران موردنظر از سالها قبل ساکن آن هستند.

این کارگران می‌گویند اخیراً کارفرمای این کارخانه برای گروهی از کارگران ساکن در خانه‌های سازمانی کارخانه اخطاریه تخلیه فرستاده است به همین با مراجعه به استانداری از مسئولان این نهاد دولتی می‌خواهیم به مشکلاتمان رسیدگی کنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.