سپرده گذاران معترض تجهیزات موسسه کاسپین را در زاهدان به آتش کشیدند

شماری از سپرده گذاران معترض موسسه مالی کاسپین در زاهدان تجهیزات این موسسه مالی را در خیابان مقابل شعبه اصلی آن در این شهر به آتش کشیدند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از عصرهامون، تعدادی از مالباختگان به موسسه کاسپین، در مقابل این موسسه تجمع و اقدام به آتش زدن تجهیزات این موسسه کردند تا شاید صدای اعتراض و نگرانی خود را به گوش مسئولان بانک مرکزی و دولت برسانند. در بسیاری از شهرهای دیگر نیز طی هفته های اخیر سپرده گذاران معترض اقدام به تجمع مقابل شعب این موسسه کردند.

رئیس کل بانک مرکزی درباره این موسسه گفته است:« بانک مرکزی روی این پرونده کار می کند، ضمن آنکه متاسف است از اتفاقی که افتاده ولی تا آخر موضوع را دنبال می کند و اجازه نمی دهد کسی حیف و میلی کند. تمام دارایی های فرشتگان برای سپرده گذاران است.»

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی مقصر اصلی موسسه کاسپین را بانک مرکزی دانسته و گفته است: «بانک مرکزی اعلام کرده افرادی که مبالغی بالای ۲۰ میلیون در این موسسه داشتند را در سه ماهه اول سال پرداخت می کند و برای سایر افراد نیز پرونده تشکیل می دهد. مقصر اصلی بانک مرکزی است چرا که این تشکیلات مجوز از بانک مرکزی داشته که عدم نظارت درست باعث این مسئله شده است.»

سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین نگران آینده سرمایه هایشان هستند و از بانک مرکزی درخواست رسیدگی فوری به مشکلاتشان را دارند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.