اسیدپاشی به پسر نوزده ساله در تهران

مرد جوانی که متهم است روی پسری ۱۹ ساله در شرق تهران اسید پاشیده است، ساعتی بعد از حادثه دستگیر شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از جوان، نیمه‌شب ۳۰ خردادماه مأموران پلیس با تماس شهروندی در جریان اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های تهرانپارس قرار گرفتند و راهی محل شدند.

بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل مرد جوانی سوار بر خودرویی به خودروی اپتیمایی که کنار خیابان متوقف بوده نزدیک شده و به بهانه پرسیدن آدرس از یکی از سرنشینان خواسته تا شیشه خودرو را پایین بیاورد. قربانی اسیدپاشی که پسر ۱۹ ساله‌ای است برای دادن آدرس شیشه خودرو را پایین می‌آورد که ناگهان مرد جوان به روی او اسید می‌پاشد و از محل فرار می‌کند.

یکی از دوستان قربانی اسیدپاشی گفت: «من همراه قربانی اسیدپاشی داخل خودرو اپتیمای دوستم نشسته بودیم که مردی با خودرواش به ما نزدیک شد و به بهانه پرسیدن آدرس از ما خواست تا شیشه خودرو را پایین بیاوریم. وقتی دوستم شیشه را پایین آورد، وی مایع داخل ظرفی را به روی دوستم پاشید که ناگهان فریاد ای سوختم دوستم به آسمان بلند شد.»

مرد اسیدپاش به سرعت از محل گریخت و ما هم بلافاصله دوستمان را به بیمارستان مطهری رساندیم که پس از معاینه مشخص شد وی حدود ۱۲ درصد دچار سوختگی شده است.

با اعلام این خبر بلافاصله کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی کشیک برای دستگیری مرد اسیدپاش وارد عمل شدند.

مأموران، چند ساعت بعد از حادثه، مرد اسیدپاش را در یکی از خیابان‌های اطراف محل حادثه بازداشت کنند. مرد اسیدپاش در نخستین تحقیقات در برابر مأموران پلیس آگاهی به اسیدپاشی روی مرد جوان اعتراف کرد.

تحقیقات از متهم درباره انگیزه اسیدپاشی از سوی مأموران پلیس‌آگاهی ادامه دارد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.