چرخ گوشت دست کارگر رستوران را بلعید

دیروز، در منطقه پنج تهران، رعایت نکردن اصول ایمنی در حین کار، گیر کردن دست کارگر رستوران در چرخ گوشت را به دنبال داشت.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری مهر، این حادثه ساعت ۱۱:۴۰ روز گذشته رخ داد و پس از تماس کادر پزشکی یکی از مراکز درمانی با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۴ به همراه گروه امداد و نجات ۱ به مرکز درمانی امام خمینی(ره) اعزام شدند.

 

محمود شکیبافر افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: کارگر ۵۳ ساله یکی از رستوران های غرب تهران در حال کار با چرخ گوشت صنعتی بود که ناگهان دست چپ وی در داخل چرخ دنده های چرخ گوشت گرفتار شد.

وی با اعلام اینکه فرد مصدوم به وسیله خودرو اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از جدا سازی قسمتی از بدنه چرخ گوشت، عملیات رهاسازی دست مرد میانسال از لا به لای چرخ دنده های چرخ گوشت را در حضور کادر پزشکی مرکز درمانی آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان و در یک عملیات ۵ ساعته، دست مرد میانسال که دچار آسیب شدیدی شده بود را با احتیاط کامل از داخل چرخ دنده های چرخ گوشت خارج کردند و فرد مصدوم را برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی مرکز درمانی دادند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.