تجمع بیش از ۵۰۰ نفر از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در دومین روز اعتراض

صبح امروز، ۱۷ مردادماه ۹۶، بیش از ۵۰۰ نفر از کارگران «گروه ملی صنعتی فولاد اهواز» که طی چند ماه گذشته حقوق نگرفته‌اند؛ برای دومین روز پیاپی مقابل ساختمان بانک ملی شعبه امانیه تجمع کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، صبح امروز، ۱۷مرداد ماه، بیش از ۵۰۰ نفر از کارگران «گروه ملی صنعتی فولاد اهواز» که طی چند ماه گذشته حقوق نگرفته‌اند؛ برای دومین روز پیاپی مقابل ساختمان بانک ملی شعبه امانیه شهر اهواز تجمع کردند.

این کارگران یادآور شدند: شرکت ملی فولاد ایران که شمار کارگران آن تا ۴ هزار نفر می‌رسد در گذشته از بنگاه‌های اقتصادی متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا محسوب می‌شده که پس از پیگیری قضایی ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مدیریت موقت آن به قوه قضاییه محول و در حال حاضر نیز مالکیت آن به بانک ملی واگذار شده است.

به ادعای آنان، مطالبات معوقه کارگران گروه ملی فولاد اهواز از ۵ تا ۸ ماه است همچنین این کارگران مدعی اند حق سنوات آن‌ها از سال ۹۰ پرداخت نشده است.

این کارگران که دیروز نیز، در مقابل یکی دیگر از ساختمانهای شعبه مرکزی بانک ملی ایران واقع در خیابان ۲۴ متری شهر اهواز تجمع کرده بودند، میگویند: «دلیل تکرار اعتراض آن‌ها بی‌توجهی مسئولان بانک ملی به مطالباتشان است که به تازگی مالکیت گروه ملی صنعتی فولاد اهواز را بر عهده گرفته است.»

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.