یوسف عمادی؛ نگهداری در قرنطینه بند چهار زندان اوین و محرومیت از حق تماس و ملاقات

یوسف عمادی، هنرمند زندانی، طی هفته‌های اخیر محروم از حق ملاقات و تماس در قرنطینه بند چهار زندان اوین نگهداری شده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، یوسف عمادی روز شنبه ۳۱ تیرماه به بند دو-الف زندان اوین متعلق به سپاه پاسداران منتقل شد؛ وی پس از چند روز نگهداری در انفرادی بند دو-الف به قرنطینه بند چهار زندان اوین انتقال یافته است و همچنان محروم از حق تماس و ملاقات در این بند به سر می‌برد.

گفتنی است؛ این موزیسین روز شنبه ۳۱ تیرماه برای پیگیری انتقال سازش به داخل بند به دفتر افسرنگهبانی بند هشت مراجعه کرده بود و در پی درگیری با افسرنگهبان از بند هشت اوین به بند دو-الف انتقال یافت.

یوسف عمادی که پیش‌تر در بند ۳۵۰ اوین نگهداری می‌شد، از روز یکشنبه ۱۴ خردادماه، در بند هشت محبوس بوده؛ این زندانی عقیدتی تا کنون بارها در اعتراض به نگهداری‌اش در بند جرائم خطرناک دست به تحصن و اعتراض زده است.

یوسف عمادی در مهرماه سال ۱۳۹۲ توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و به بند دو-الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از دوران بازجویی با قید وثیقه دویست میلیون تومانی از زندان آزاد گشت.

این هنرمند در دادگاه به ریاست قاضی مقیسه به اتهام «توهین به مقدسات» به سه سال حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکوم گشته و از دی‌ماه سال جاری در زندان اوین تحمل حبس می‌کند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.