اسیدپاشی یک زن روی شوهرش بخاطر طلاق

یک زن با ادعای اینکه، «شوهرم دست بزن داشت و مدام توهین و فحاشی می‌کرد. چندین بار خواستم از او طلاق بگیرم اما قبول نکرد. برای همین تصمیم گرفتم کمی تنبیهش کنم تا راضی به طلاقم شود»، نصف شب شوهرش رو مورد حمله اسیدپاشی قرار داد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از روزنامه جام جم، زنی که در جریان اختلاف با شوهرش با لوله بازکن او را سوزانده بود، بازداشت و به اسیدپاشی اعتراف کرد.
این زن جوان که همسرش «پژمان» را مورد حمله اسیدپاشی قرار داده بود، اینگونه توجیه میکند، «از رفتار و آزارهای شوهرم به تنگ آمده بودم و دیگر نمی‌توانستم او را تحمل کنم. پژمان مدام کتکم می‌زد و به برادرم که تازه فوت کرده بود فحاشی می‌کرد. ناسزاگویی‌های پژمان آن‌قدر ادامه داشت تا اینکه یک ماه قبل خواب برادرش را دید. پسر جوان صورتش را گرفته بود و از پژمان به خاطر کتک‌هایی که به او می‌زد شکایت داشت. همین خواب باعث شد تا این زن در تصمیمی که در سر داشت راسخ‌تر شود و هر بار که شوهرش توهین‌ها را آغاز می‌کرد او بیشتر به تصمیمش فکر می‌کرد. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه ساعت ۴ صبح ۱۷ مرداد امسال زمانی که پژمان در خواب بود او مایع تمیزکننده را داخل ظرف ماستی ریخت و روی صورت همسرش پاشید. بلافاصله هم با اورژانس تماس گرفت و پژمان به بیمارستان انتقال داده شد. مرد ۳۸ ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و از پوست پایش به‌صورتش پیوند زدند و ازآنجاکه در خواب این اتفاق برایش رخ داده بود، چشم‌هایش با نخستین عمل جراحی خوب شد.
اما همان روز اول برادرهای پژمان زمانی که از ماجرای اسیدپاشی با خبر شدند از همسر برادرشان شکایت کردند که بدین ترتیب این زن همان روز بازداشت شد. اما با توجه به اینکه پرونده پزشکی ناقص بود، با قرار وثیقه آزاد شد.
بااین‌حال زن جوان روز شنبه ۴ شهریور برای دومین بار و با اصرار شوهرش بر شکایت، بازداشت شد. او روز گذشته زمانی که در مقابل بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفته بود، درباره علت اسیدپاشی گفت: «شوهرم دست بزن داشت و مدام توهین و فحاشی می‌کرد. چندین بار خواستم از او طلاق بگیرم اما قبول نکرد. برای همین تصمیم گرفتم کمی تنبیهش کنم تا راضی به طلاقم شود. با همسرم ۱۹ سال قبل آشنا شدم. آن موقع برادرش مستأجر خانه پدرم بود. بعد از مدتی باهم ازدواج کردیم. پژمان قبل از آنکه ازدواج کند اعتیاد داشت اما ترک کرد و بعدازآن به قلیان رو آورد. چهار سال مدام در قهوه‌خانه‌ها بود که این بار به سراغ شیشه و کراک رفت. او خیلی من و بچه‌هایم را اذیت می‌کرد و برای رهایی از دست رفتارهایش چنین کاری انجام دادم. چند روز قبل در تلگرام خواندم که مرد شیشه‌ای سر بچه‌اش را بریده است. می‌ترسم که این بلا را سر دختر و پسرم بیاورد.»
پس از پایان بازجویی‌ها، متهم روانه بازداشتگاه شد و قرار است پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی، درباره این پرونده تصمیم گرفته شود.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.