«صدای مظلومیت سهیل عربی باشید که در یک‌قدمی مرگ است»؛ فراخوان تجمع مقابل مجلس

خانواده سهیل عربی و شماری از فعالان مدنی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ مهر برای دادخواهی در مقابل مجلس شورای اسلامی در بهارستان تجمع می‌کنند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مادر سهیل عربی هم‌زمان با سی‌وهشتمین روز اعتصاب غذای این زندانی عقیدتی طی یک پیام صوتی اعلام کرده که ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ مهر برای «دادخواهی» به مجلس شورای اسلامی می‌رود و از همگان از مردم خواسته است او را همراهی کنند و فرزندش را تنها نگذارند.

پیام فراخوان فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی،  که برای انتشار در اختیار تارنگار حقوق بشر در ایران قرار گرفته است، در پی می‌آید:

شماری فعالان حقوق بشر و کنشگران مدنی نیز اعلام کردند که در اعتراض به وضعیت سهیل عربی با خانواده این زندانی عقیدتی همراه می‌شوند و روز دوشنبه مقابل مجلس تجمع خواهند کرد.

من فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی با قلبی که دیگر امیدی برای زنده ماندن و تپیدن ندارد، دست یاری و کمک به سوی شما دراز می‌کنم که صدای دادخواهی پسر بی‌گناه من از پشت میله‌های زندان باشید.

عزیزانم، برادر شما ۴ سال است به ناحق در زندان است. تنها جرم سهیل ابراز عقیده‌اش در صفحه شخصی خود و نه هیچ رسانه دیگری است.

ما مرتب از رادیوها و تلویزیون‌های ایران می‌شنویم که ملت آزادی هستیم و می‌توانیم عقیده خود را ابراز کنیم. اما پسر من ۴ سال است به جرم چند جمله ساده، توجه کنید چند جمله ساده، نه توهین و فحاشی، در زندان است.

چهار سال است تنها پسر من به هیچ جرمی محاکمه می‌شود؛ شکنجه‌اش می‌کنند؛ حکم اعدامش می‌دهند و خانواده‌اش را از این آزارها مستثنی نمی‌کنند.

سهیل نه از دیوار کسی بالا رفته؛ نه مال کسی را به ناحق گرفته؛ نه به زن و فرزند کسی، چشم ناپاک داشته؛ نه فساد و جنایتی مرتکب شده.

امروز از آزادی فرزند من با وجود عفو رهبری در پرونده‌اش جلوگیری می‌کنند و مانع رسیدن فرزندی به آغوش مادرش می‌شوند؛ مادری که با قلبی پاره‌پاره، ۴ سال است در آرزوی به آغوش کشیدن و بوییدن تن تنها پسرش است.

مانع رسیدن پدری به تنها دخترش می‌شوند که ۴ سال است حسرت نشان دادن دست‌مشق‌هایش به پدر به دلش مانده.

از همه شما عاجزانه تقاضا دارم صدای مظلومیت پسر بی‌گناه من باشید که در یک‌قدمی مرگ است.

من با سه بار سکته و قلبی که یک بار جراحی شده، دیگر امیدی به زنده ماندن ندارم و تنها آرزوی من در این دنیا این است که پیش از مرگ یک بار دیگر فرزندم را به آغوش بکشم و او را در کنار خانواده‌اش در کنار همسر و دخترش ببینم.

دستم به جایی بند نیست و تنها راهی که می‌شناسم این است که روز دوشنبه (۱۰ مهر) ساعت ۱۰ صبح برای دادخواهی به مجلس مراجعه کنم.

تنها تقاضای من از شما مردم غیور ایران به عنوان مادری که همه چیزش را از دست داده این است که سهیل من را تنها نگذارید.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.