مصدومیت یک آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی مجتمع پتروشیمی شورآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع پتروشیمی واقع در محدوده شورآباد، گفت: طی این حادثه یک آتش‌نشان دچار مصدومیت شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، گفت: ساعت ۳ و ۳۲ بامداد امروز، ۱۳ مهر ۱۳۹۶، آتش‌سوزی انبار مواد نفتی در یک مجتمع پتروشیمی واقع در شورآباد، شهرک مهدی‌آباد به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در شرایطی که این محدوده جزو حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران نیست، اما نیروهای ۵ ایستگاه آتش‌نشانی برای امدادرسانی راهی محل حادثه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: حریق در یک سوله ۸۰۰ متری که در یک مجتمع پتروشیمی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع واقع‌شده بود رخ‌داده و به دلیل وجود موادی از قبیل: تینر در این سوله، عملیات آتش‌نشان‌ها بسیار دشوار بود.

ملکی خاطرنشان کرد: سقف سوله به‌طور کامل ریخته بود و آتش‌نشان‌ها از چند طرف کار خود را برای خاموش کردن حریق آغاز کردند.

وی از مصدومیت یک آتش‌نشان در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه شاهد خسارت‌های مالی بسیار زیادی بودیم و یک آتش‌نشان نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از اتمام عملیات آتش‌نشان‌ها خبر داد و گفت: آتش‌نشان‌ها ساعت ۵ و ۴۱ عملیات خود را به اتمام رسانده و برای بررسی بیشتر، محل را تحویل آتش‌نشان‌های محدوده شورآباد دادند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.