تجمع بیش از صد نفری کارکنان طرح تحول سلامت اصفهان

صبح دیروز، شنبه ۲ دی‌ماه ۹۶، برای چندمین بار، کارکنان شرکتی طرح تحول سلامت اصفهان تجمع کردند؛ این تجمع مقابل استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، صبح دیروز، شنبه ۲ دی‌ماه ۹۶، بیش از صد نفر از کارکنان شرکتی طرح تحول سلامتِ اصفهان، مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

معترضان که پنج‌شنبه گذشته نیز تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند؛ می‌گویند: زمزمه‌های تعدیل به گوش می‌رسد؛ مسئولان می‌گویند در طرح تحول سلامت با کسری بودجه مواجه شده‌ایم و به همین دلیل نمی‌توانیم همه نیروها را حفظ کنیم و بایستی تعدادی از حدود هزار نفر نیروهای شرکتی این طرح را تعدیل کنیم.

از قرار معلوم، روز پنج‌شنبه نیز قرار بوده آزمونی برای توان‌سنجی این کارکنان برگزار شود و براساس نتایج آن، تعدادی از نیروهای شرکتی حذف شوند که بسیاری از کارکنان شرکتی به نشانه اعتراض در این آزمون شرکت نکرده‌اند.

یکی از حاضران در تجمع دیروز، معوقات مزدی را دلیل دیگر برپایی تجمع می‌داند و می‌گوید: برخی شرکتها، سه ماه و برخی دیگر، دو ماه است که حقوق کارکنان شرکتی طرح تحول سلامت را نپرداخته‌اند.

وی بابیان اینکه ما اضافه نیستیم؛ می‌گوید: بهتر است برای تأمین کسری بودجه فکر دیگری بکنند و نیروی انسانی شاغل را بیکار نکنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.