فریدون کنار از داشتن یک کتابخانه معمولی محروم است

سرپرست کتابخانه‌های فریدون‌کنار بابیان اینکه این شهرستان از داشتن یک کتابخانه معمولی نیز محروم است، گفت که در صورت تأمین اعتبار کتابخانه‌ای مجهز در فریدون‌کنار احداث می‌کنیم.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از بلاغ، نقدی بابایی بلاغ اظهار کرد: “کتابخانه مهم‌ترین جایگاه فرهنگی شهر است اما فریدون‌کنار از داشتن یک فضای معمولی کتابخانه‌ای محروم است”.

وی بابیان اینکه کتابخانه باید برای مردم به‌ویژه دانش‌آموزان جذاب باشد تا مورد استقبال قرار بگیرد، افزود: “تلاش کردیم در کتابخانه فریدون‌کنار با راه‌اندازی بخش‌های مختلف به افزایش جذابیت آن بیفزاییم”.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدون‌کنار بابیان اینکه به تعامل با رسانه‌ها بسیار معتقد هستم، خاطرنشان کرد: “مردم به‌وسیله رسانه‌ها باید خدمات کتابخانه عمومی فریدون‌کنار را ببینند”.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “با همکاری صورت گرفته با آموزش‌وپرورش فریدون‌کنار به دنبال حضور دانش‌آموزان در کتابخانه هستیم چراکه کتابخانه عمومی باید مانند یک دانشگاه پویا باشد”.

وی از احداث یک کتابخانه مجهز در این شهرستان خبر داد و گفت: “در صورت تأمین منابع و ورود خیران در این بخش، کتابخانه‌ای مجهز در شأن مردم فریدون‌کنار احداث می‌شود”.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدون‌کنار در پایان از تصمیم حضور در نمایشگاه کتاب تهران در ماه آینده خبر داد و بیان کرد: “به دنبال آن هستیم تا با حضور در نمایشگاه کتاب تهران تعداد زیادی کتاب برای استفاده جوانان فریدون‌کناری خریداری شود”.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.