شکایت معلم متهم به تعرض از روزنامه منتشر کننده خبر

در روزهای اخیر به علت شکایت معلم، سردبیر روزنامه مردم نو، به نیروی انتظامی احضار شده و امروز شنبه برای ارائه توضیحات بایستی به دادسرا برود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از روزنامه اعتماد، در حالی روز‌های گذشته، روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ٩ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند و فقط تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش خبر را تکذیب کرده است.

خبرآنلاین در گزارشی اعلام کرد، در روزهای اخیر به علت شکایت معلم، سردبیر روزنامه مردم نو دیروز به نیروی انتظامی احضار شده و امروز شنبه هم برای ارائه توضیحات بایستی به دادسرا برود.

دایی این دختر گفت: «هشتم اسفند پارسال در خانه‌ام بودم که خواهرم تماس گرفت و خواست تا سریع خودم را به او برسانم، وقتی به خانه‌اش رفتم برایم تعریف کرد که ندا (دختر ٩ ساله) گفته از سوی معلمش مورد تعرض قرار گرفته است. با شنیدن این خبر، سریع به پلیس مراجعه و از معلم شکایت کردیم. آن‌ها هم او را دستگیر کردند و ما را هم به پزشکی قانونی فرستادند.» معلم مدرسه مردی ٣۶ ساله است که هم معلم و هم مدیر مدرسه‌ای کوچک در تنها مدرسه روستای قره‌محمد است. این مدرسه ١٣ دانش‌آموز دارد که ١١ نفر آن پسر و ٢ نفر آن دختر هستند، دایی ندا با بیان این موضوع مدعی شد که معلم ندا، پیش از تعرض، چندین بار فیلم‌های غیر اخلاقی به دختر ٩ ساله نشان داده بود: «بعد از این حادثه، حال روحی سارا خراب شده و خانواده‌اش می‌خواهند از روستا بروند. اگر پول داشتند تا حالا این کار را انجام داده بودند».

او درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده نیز مدعی شد: «اول که شکایت کردیم، متهم را دستگیر کردند اما او پس از مدتی با قید وثیقه آزاد شد. دوباره شکایت کردیم، پرونده رفت دادگاه کیفری یک زنجان، آن موقع دوباره او را بازداشت کردند اما تبرئه شد. ما اعتراض کرده‌ایم. باید به این حادثه رسیدگی شود. دایی شاکی مدعی است پرونده‌های کامل به خصوص گزارش پزشکی قانونی را در اختیار دارد. پیگیری‌های «اعتماد» از سوی مسولان استان زنجان با پاسخ روشنی روبه‌رو نشد».

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.