شورای پروانه نمایش ایران فیلم ‘ارادتمند نازنین، بهاره، تینا’ را قابل پخش ندانست

محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش گفت که فیلم «ارادتمند، نازنین، بهار،تینا» به هیچ وجه جای اصلاح ندارد چرا که سوژه فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد. وی با اشاره به رای منفی همه اعضای این شورا از عدم امکان نمایش این فیلم سخن گفت. در ماههای اخیر سانسور و فشار بر سینمای ایران بیش از پیش افزایش یافته است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از فیلم نت نیوز، عضو شورای پروانه نمایش با اشاره به رای منفی همه اعضای این شورا به فیلم جدید کاهانی گفت: “این فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد”.

محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش، در پاسخ به این سوال که آیا اکران فیلم جدید عبدالرضا کاهانی به نام «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» منتفی است؟ گفت: “عدم صدور پروانه نمایش برای این فیلم نظر همه اعضای شورای پروانه نمایش است، البته همه در این شورا دوست دارند که این اتفاق رخ ندهد و هیچ فردی در این شورا وجود ندارد که علاقه مند به توقیف فیلمی باشد و همیشه به دنبال اصلاح هستند، ولی در مورد فیلم آقای کاهانی جمع نظرات این است که امکان اصلاح برای این فیلم وجود ندارد”.

وی در پاسخ به این سوال که هیچ راهی برای اصلاح فیلم وجود ندارد؟ گفت: “کل چیزی که در فیلم است یعنی سوژه فیلم از ابتدا تا پایان مشکل دارد، البته من به عقاید و نوع ساخت فیلم ها احترام می گذارم، ولی اگر کاری از دستم بر می آمد بعنوان یک هم صنف مطمئن باشید که دفاع می کردم، ولی احساس می کنم نمی توانستم و ابزاری برای دفاع از فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» نداشتم”.

عضو شورای پروانه نمایش در پاسخ به این سوال که آیا آقای کاهانی اعتراضی به شورا داشته اند یا خیر؟ گفت: “احتمالا اعتراض کرده اند و شاید راهی برای اکران فیلم پیدا کنند، ولی در این لحظه نظر همه دوستان در این شورا عدم اکران این فیلم است”.

در خلاصه فیلم جدید کاهانی تنها ۳ کلمه آمده است: کجا بریم امشب؟

کاهانی برای فیلم تازه اش از ترکیب متفاوتی از بازیگران استفاده کرده است. مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی (که در پروسه تست گیری انتخاب شد) سه بازیگر اصلی فیلم هستند که نقش های تینا، بهاره و نازنین را بازی می کنند.

مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی و سحر دولتشاهی دیگر نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند. اشکان مهری،سعید عطائیان، پانته آ سیروس، امیررضا رنجبران، میلاد گهواره چی، محمد شهبازی، صحرا اسداللهی، رادین عطائیان نیز دیگر نقش های این فیلم را بازی می کنند. نکته جالب اینجاست که همه این بازیگران برای اولین بار است که با کاهانی همکاری می کنند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.