سعید طوسی بار دیگر اتهام‌ها را توطئه خواند

قاری قرآنی که به تعرض جنسی به چند نوجوان متهم است، اتهام‌ها علیه خود را «سرتاسر دروغ و جعل» خواند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رادیو زمانه، سعید طوسی در کانال تلگرامی حامیان خود همه اتهام‌ها را انکار و آن را «توطئه‌ای شنیع» خواند.

او همچنین درباره مصاحبه با «صدای آمریکا» گفت که «به عقلم نرسید همانجا قطع کنم.»

سعید طوسی در این مصاحبه گفته‌بود که انتشار گسترده اتهام‌ها پیش از اثبات جرم «حیثیت» او را در ایران از بین برده‌است. او همچنین نسبت به تأثیر مخرب انتشار این خبر بر زندگی روزمره خود گفت و اتهام‌ها را حاصل «دشمنی دیرینه برخی آقایان» خواند.

او یکشنبه در کانال تلگرامی‌اش با این ادعا که «در عمرم نه ماهواره داشتیم نه با اینترنت» گفت که شناختی نسبت به صدای آمریکا نداشت. او ادعا کرد که گفته مصاحبه نمی‌کند.

قاری قرآن نزدیک به بیت رهبری گفت از خبرنگار این شبکه وقتی برای مشورت خواسته‌است و برای ترساندن او ادعا کرده که تلفنش تحت کنترل است. طوسی که چند شاکی خصوصی دارد، صدای آمریکا را به پخش بدون اجازه سخنان او متهم کرد و در پایان نوشت: «و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین».

سعید طوسی، قاری و معلم قرآن، متهم است که به حداقل چهار نوجوان ۱۱-۱۲ ساله که شاگردانش بوده‌اند، تعرض جنسی کرده است.

شاکیانی که تا کنون در مورد این تعرض‌های جنسی صحبت کرده‌اند چهار نفر هستند و آنها می‌گویند تعداد کودکان یا نوجوانانی که به آنها تعرض شده حداقل به ۱۰ نفر می‌رسد. شکایت چهار شاکی از پنج سال پیش تا کنون در دستگاه قضایی به جایی نرسیده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.