بازداشت دو تن از هواداران محمدعلی طاهری در مشهد

خبرگزاری عرفان از بازداشت دو تن از هواداران محمد علی طاهری به نام های «محسن اتحاد» و «آرزو صالحی» در مشهد خبر داده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، محسن اتحاد از سوی ماموران اطلاعات امنیت خراسان رضوی در مشهد، در منزل خود در روز پنج‌شنبه ۲۵ آذرماه بازداشت و پس از آن به بازداشتگاه این اداره در بلوار وکیل آباد این شهر منتقل شده است. آرزو صالحی نیز در ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۶ آذرماه، در دفتر کار خود بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات مشهد انتقال یافته است.

گفته شده؛ نیروهای امنیتی اداره اطلاعات بدون برگه دستور قضایی، پس از تفتیش کامل منزل آنها، وسایل شخصی این دو نفر از جمله کیس کامپیوتر، موبایل، لپ‌تاپ و کتاب‌ها و… را با خود برده‌اند.

یک منبع آگاه درباره بازداشت این دو شاگرد محمد علی طاهری در مشهد گفته است: «ورود ماموران به حریم خصوصی این دو نفر بدون حکم قضایی بوده و آنها را توام با خشونت بازداشت کرده‌اند. تمام وسایل شخصی آنها را تفتیش کردند و لپ تاپ و موبایل و کامپیوتر شخصی آنها را نیز با خود بردند.»

وی همچنین درباره دلیل عدم اطلاع‌رسانی خبر بازداشت این دو نفر گفته: «ماموران اطلاعات خانواده‌های این دو نفر را هنگام بازداشت به شدت تهدید کردند و گفتند اگر خبر این بازداشت به رسانه‌ها درز کند با آنها برخورد می‌شود.»

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.