کنسرت موسیقی امید حاجیلی در آبادان لغو شد

کنسرت موسیقی ‘امید حاجیلی’ خواننده نسل جوان کشورمان در آبادان لغو شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، سینما مهر آبادان روز پنجشنبه با انتشار اطلاعیه ای در کانال تلگرامی خود آورده است: بنا به دلایل خاص، کنسرت موسیقی امید حاجیلی لغو شده است، لذا اکران فیلم های امروز سینما مهر بر اساس برنامه اعلام شده انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان نیز روز پنجشنبه گفت: مجوزهای لازم برای اجرای کنسرت امید حاجیلی از سوی این اداره صادر شده بود.

فرهاد پورغراوی علوانی افزود:هماهنگی لازم با نیروی انتظامی در خصوص برگزاری این کنسرت در تالار مهر آبادان انجام شد و از نظر این اداره مشکلی برای اجرای این کنسرت وجود ندارد.

قرار بود امید حاجیلی چهارم خردادماه در سینما مهر آبادان به اجرای برنامه بپردازد.

همچنین قرار است کیوان ساکت آهنگساز، نوازنده تار و سه ‌تار، نویسنده و مدرس دانشگاه به مناسبت سوم خرداد – سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر – روز جمعه پنجم خردادماه در تالار مهر آبادان به اجرای کنسرت بپردازد.

هنوز خبری در خصوص لغو این برنامه اعلام نشده است.

امید حاجیلی استاد پیشین دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته است، سابقه ۱۰ سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و بسیاری از ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند. حاجیلی آهنگ‌از و تنظیم کنندهٔ چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون’ علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی (قطعه مردم آزار)، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حامی، نیما مسیحا، امیرانوش، شاهکار بینش پژوه، محمد زارع، جمشید عزیزخانی’داشته است.

وی همچنین رهبر ارکسترِ چند گروهِ پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است و یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.