قطع درختان در پارک آذربایجان اردبیل

درختان پارک آذربایجان واقع در شهرک آزادی اردبیل ناغافل و در عرض چند ساعت قطع شد و این در حالی است که مسئولان مدعی‌اند این امر با مجوزهای قانونی صورت گرفته است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، خبر قطع درختان پارک آذربایجان درست در هفته گرامیداشت محیط‌زیست برای دوستداران محیط‌زیستی تکان‌دهنده بود.

قطع درختان  در عرض چند ساعت و در وضعیتی انجام شد که شهر اردبیل از کمبود فضای سبز رنج می‌برد و قطع هر درخت صدمات جبران‌ناپذیری به سلامت محیط‌زیستی این شهر وارد می‌سازد.

در پاسخ به این اقدام غافل گیرانه که شهرداری اردبیل اعلام کرده از سوی ماشین‌آلات آموزش‌وپرورش استان اردبیل انجام شده است، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل این اقدام را در پی اخذ مجوزهای قانونی دانست.

حسین برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: «با توجه به اینکه زمین مورد نظر توسط شهرداری تملک شده بود با  پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آموزش‌وپرورش این زمین به مالک اصلی یعنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان تحویل شد.»

وی افزود: «صریحاً در حکم صادره موضوع قلع‌وقمع و برچیدن هرگونه منصوبات و اشجار آمده است و لذا حکم صادره با حضور نیروی انتظامی و نماینده اجرای احکام و با هزینه شهرداری اجرا و زمین تحویل آموزش‌وپرورش شد.»

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.