جنوب شیراز؛ هرگوشه اش پر از معتاد و موادفروش

آیت‌الله ‌ایمانی با بیان اینکه از برخورد مسئولین ادارات مایوس شده‌ام‌ گفت: ‌برای شیراز ننگ است که در هر گوشه جنوب آن معتاد و موادفروش پیدا شود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری آریا، نماینده خامنه ای در استان فارس با اشاره به مشکلات محلات جنوب شرق شیراز گفت: ‌ برای شیراز ننگ است که در هر گوشه جنوب آن معتاد و موادفروش پیدا شود.

وی با اشاره به دیدار با مردم در مناطق محروم شیراز گفت: حاصل تمام برنامه‌­ریزی­‌ها در استان و شیراز منتج به این شده که شهروند درجه یک و درجه دو درست شده و از تمام جهات بهداشت، آموزش، امنیت، آموزش و پرورش، رفاه، آب و فاضلاب و همه چیز این تفاوت احساس می‌شود کهباید جلوی این قضیه را گرفت.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه برخی محلات در قلب شهر شیراز است اما مشکلات و معضلات شیراز را اضافه می­‌کند، افزود: محله سنگ سیاه، محله‌ای است که دارای صدها اثر میراثی است،اما به مرکزی برای پخش مواد مخدر و دیگر ناهنجاری‌ها تبدیل شده است و راه­ حل این مشکلات را در هم‌­افزایی مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد:مسئولان استان و شهرستان شیراز هر یک امکاناتی دارند که اگر به­ تنهایی بخواهند وارد ماجرا شوند، نمی­‌توانند کاری کنند، امّا با هم­‌افزایی امکانات می­‌توانند مشکلات را برطرف کنند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه برای شیراز ننگ است که در هر گوشه جنوب آن معتاد و موادفروش پیدا شود، عنوان کرد: یعنی نه تنها خودش اعتیاد دارد، در کمک به اعتیاد دیگران هم دارد کار انجام می­‌دهد،نمی‌­خواهیم بگوییم معتاد مجرم است، امّا معتاد بیماری است که بیماری خود را به دیگران نیز سرایت می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات محلات جنوب شرق شیراز گفت: مشکل آب، فاضلاب و مسائل آموزشی در همه جا دیده می‌شود به ویژه در مناطق جنوب شرقی که جمعیتشان زیاد است، دبیرستان دخترانه و پسرانه ندارند.

امام جمعه شیراز افزود: مردم مشکلاتشان را گفته‌اند و انتظار دارند که نظام جمهوری اسلامی کمکشان کند. این­ مردم شهروند استان فارس هستند و ما در مقابل­شان مسئول هستیم، این وظیفه من است که اعلام کنم و این اخطار را بدهم، همه چیز روی کاغذ امن و امان است، شهر گل و بلبل است، امّا این مشکلات در میان مردم هست.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.