محکومیت شکیلا منفرد، آرشام رضایی و محمد ابوالحسنی به ۸ سال و ۶ماه حبس تعزیری

شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران شکیلا منفرد، آرشام رضایی و محمد ابوالحسنی،سه زندانی سیاسی را در پرونده‌ای مشترک، مجموعا به ۸ سال و ۶ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، براساس حکم صادر شده توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری، شکیلا منفرد به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «توهین به مقدسات اسلام» به ۶ سال حبس تعزیری و آرشام رضایی و محمد ابوالحسنی به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به ۱۵ ماه حبس تعزیری و ۴ ماه کار اجباری در سازمان جهاد کشاورزی به مدت روزی ۴ ساعت محکوم شدند.

شکیلا منفرد در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بند یک الف بازداشتگاه قرارگاه ثارالله منتقل شد. وی پس از اتمام مراحل بازجویی به بند زنان زندان اوین منتقل و سرانجام پس از مدتی با تودیع قرار وثیقه به‌صورت موقت و تا اتمام مراحل دادرسی از زندان آزاد شده بود. این فعال سیاسی روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۹، درحالی‌که جهت رسیدگی به اتهاماتش به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران احضار شده بود، پس از اتمام جلسه دادگاه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

آرشام رضایی دیگر متهم این پرونده با حکم ۸سال و ۶ ماه حبس تعزیری بابت پرونده اول خود، هم‌اکنون در زندان رجایی‌شهر کرج در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است. محمد ابوالحسنی نیز حکم دو سال حبس تعزیری خود را در زندان اوین سپری می‌کند.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.