جعفر عظیم‌زاده باردیگر در بیمارستان بستری شد

جعفر عظیم‌زاده، فعال کارگری که روز گذشته با قرار وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی به مرخصی اعزام شده بود، به دلیل وخامت حال ناشی از اعتصاب طولانی مدت در بیمارستان آتیه تهران بستری گشت.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، جعفر عظیم‌زاده، فعال کارگری، پس از شصت‌وچهار روز اعتصاب غذا، با قول مساعد مسئولان جهت اعاده دادرسی و اعطای مرخصی به اعتصاب خود را متوقف کرد و به مرخصی اعزام شد. این فعال کارگری ساعاتی پس از آزادی به دلیل وخامت حال در بیمارستان آتیه تهران بستری شد.

گفتنی است که پزشکان پیش تر تأکید کرده بودند که دیگر آب هم جذب بدن ایشان نمی‌شود و با توجه به ضربان قلب نامنظم خونریزی معده و مشکلات کلیوی وی در وضعیت هشدار دهنده ایی قرار دارد.

جعفر عظیم‌زاده، دبیر هیئت‌مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در اسفندماه سال ۹۳ از سوی دادگاه انقلاب به اتهام «اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «اخلال در نظم عمومی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام» جمعاً به شش سال حبس و دو سال محرومیت از «فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ها و مطبوعات» محکوم‌شده است. وی هفدهم آبان ماه سال جاری برای تحمل شش سال زندان به زندان اوین مراجعه کرد.

Related posts

1 Comment

  1. Pingback: جعفر عظیم زاده از بیمارستان آتیه مرخص شد – اتاق خبر

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.