ضرب و شتم بهنام ابراهیم‌زاده از سوی زندانیان عادی

بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری و زندانی سیاسی محبوس دربند ۱۰ زندان رجایی شهر، از سوی زندانیان عادی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، روز سه شنبه ۳۱ فروردین‌ماه، چند تن از زندانیان عادی بهنام ابراهیم‌زاده را که برخلاف اصل تفکیک جرائم دربند زندانیان عادی زندان رجایی شهر نگهداری می‌شود، در هواخوری زندان رجایی شهر مورد ضرب و شتم قراردادند. در پی این درگیری بهنام ابراهیم‌زاده به بخش اطلاعات زندان رجایی شهر منتقل مورد بازجویی قرارگرفته است.

لازم به توضیح است که در بند عمومی زندانیان جرائم مواد مخدر و جرائم خطرناک نگهداری می‌شوند و بعضاً زندانیان سیاسی پس از انتقال به این بند امنیت جانی ندارند و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

گفتنی است که این زندانی سیاسی تاکنون چندین بار در اعتراض به عدم رعایت اصل تفکیک جرائم در زندان دست به اعتصاب غذا زده است

بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری، در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط مأموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدیدنظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی هم‌اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان رجایی شهر می‌باشد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.