فدراسیون فوتبال از ورود خبرنگاران زن به مسابقه فوتسال زنان ایران و روسیه جلوگیری کرد

فدراسیون فوتبال ایران ورود خبرنگاران و عکاسان زن را به رقابت دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تیم روسیه ممنوع کرد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی طی روزهای اخیر میزبان نایب قهرمان جهان بود که فدراسیون فوتبال در اتفاقی تکراری و البته عجیب، ورود خبرنگاران و عکاسان خانم ورزشی به این رقابت دوستانه را ممنوع کرده بود.

دلیل ممنوع شدن ورود خبرنگاران و عکاسان ایرانی برای بازی دوستانه ایران و روسیه، «بی‌ججاب بودن بازیکنان فوتسال روسیه» اعلام شده درحالی‌که عکس‌های این بازی در رسانه‌های روسی منتشر شده است.

خبرنگاران و عکاسان برای پوشش بازی دوستانه‌  قهرمان آسیا و نایب‌قهرمان جهان نمی‌توانستند وارد سالن شوند و این دیدار را پوشش دهند. حتی خبرنگاران خانم نیز اجازه حضور برای پوشش خبری این دیدار را نداشتند.

نکته جالب اینکه دومین بازی تیم های ایران و روسیه در حالی برگزار شد که بازیکنان روس با حجاب و مقنعه وارد زمین شدند. با این حال باز هم از ورود خبرنگاران، حتی خانم های خبرنگار برای پوشش این مسابقه ممانعت به عمل آمد تا باز هم سوالات بیشتری پیرامون مدیریت این دو بازی دوستانه توسط فدراسیون مطرح شود.

در دومین بازی تیم‌های ایران و روسیه بازیکنان روسیه با حجاب و مقنعه وارد زمین شدند. با این‌حال باز هم از ورود خبرنگاران، حتی خبرنگاران زن برای پوشش این مسابقه جلوگیری شده است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.